Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Το θυροτηλέφωνο! (Γρίφος)

Μόλις έχω μετακομίσει σε διαμέρισμα του 5ου ορόφου πολυκατοικίας, η οποία έχει 7 ορόφους και κάθε όροφος 3 διαμερίσματα. Τα κουδούνια στην είσοδο της πολυκατοικίας είναι ανακατεμένα και εγώ δεν ξέρω ποιο αντιστοιχεί στο δικό μου θυροτηλέφωνο. Είμαι μόνος μου και έχω στη διάθεσή μου μόνο ένα κασετόφωνο και μια άγραφη κασέτα.

Πως μπορώ να εντοπίσω το κουδούνι που αντιστοιχεί στο διαμέρισμά μου;

Για την Λύση μαρκάρετε την περιοχή ανάμεσα στα "..........."

Λύση: "Θα αφήσεις το κασετόφωνο μέσα στο διαμέρισμά σου, κάπου κοντά από εκεί που είναι το ηχείο που βγαίνει ο ήχος του κουδουνιού και θα το βάλεις να γράφει. Θα κατέβεις κάτω και θα πατήσεις το πρώτο κουδούνι μία φορά, το δεύτερο κουδούνι δύο φορές, το τρίτο κουδούνι τρεις φορές, ..., το εικοστό κουδούνι είκοσι φορές και το τελευταίο κουδούνι θα το πατήσεις εικοσιμία φορές!
Μετά, θα ανέβεις στο διαμέρισμά σου και θα γυρίσεις την κασέτα απ' την αρχή και θα βάλεις να ακούσεις τι έγραψε.
Ανάλογα με το πόσες φορές θα ακούσεις το κουδούνι να χτυπάει, θα ξέρεις και ποιο είναι το κουδούνι που αντιστοιχεί στο δικό σου διαμέρισμα!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.