Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Αινίγματα... (1)

Έχω χίλιες βελόνες και δεν μπορώ να ράψω... Τι είμαι? 
"Ένα πεύκο"

Έχω παραλίες χωρίς άμμο, θάλασσες χωρίς νερό, πόλεις χωρίς ανθρώπους και δάση χωρίς δένδρα... Τι είμαι?
"Ένας χάρτης"

Έχω φτερά και δεν πετάω, έχω πανιά και δεν ταξιδεύω. Δε μπορώ να σταματήσω όταν θέλω, αλλά πάντα στέκομαι στο ίδιο μέρος... Τι είμαι?
"Ένας μύλος"

Μου αφαιρείς και μεγαλώνω μου προσθέτεις και μικραίνω... Τι είμαι?
"Τρύπα"

Πώς έλεγαν το πρώτο τραπέζι πίστα στα αρχαία ελληνικά?
"ΑΛΦΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΙΣΤΕΟΣ"

Όταν μπαίνει είναι στεγνή, και όταν βγαίνει είναι υγρή.
Αρχίζει από Ψ και τελειώνει σε -ολή... Τι είναι;
"Η Ψαροντουφεκοστολή"

Πως λέγεται η πολική αρκούδα που πηγαίνει με όλους?
"Βολική αρκούδα"

Πως λέγεται το αβγό που στολίζεται και βάφεται για να βγει?
"Θαβγό"

Πως λέγεται κάποιος που πεθαίνει ελεύθερος?
"Φρι-τέζα"

Πως λεγόταν ο φούρναρης στον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών?
"Καραμολέγκολας"

Πώς λέγεται το Pokemon με διανοητική καθυστέρηση?
"ΠΙΚΠΑ-τσου"

Πώς λέγετε ένα έντομο μέσα στο ταξί?
"Εντομεταξί

Γιατί έχει στραβώσει ο πύργος τις Πίζας?
"Γιατί όλοι πάνε στον πύργο του Άιφελ"

Tι κάνει ένας Σκοτσέζος όταν πάρει φωτιά το σπίτι του?
"Αναπάντητες στην πυροσβεστική"

Πως λέγεται η γυναίκα με τρία παιδιά?
"Γεννήτρια"

Τεντωμένη την βάζω ζαρωμένη τιν βγάζω. Τι είναι?
"Η κάλτσα"

Για την Λύση μαρκάρετε την περιοχή ανάμεσα στα "..........."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.